Jupp, efter att ha hållits inomhus pga seeeeeg sjukdom i familjen över hela julen så kändes det som en befrielse att komma ut! Så trots alla fyndhysteriska människor så njöt jag i fulla drag av att valla och vallas runt i centrala Göteborg tillsammans med kompis och blivande brud.

Vi jagade en chic stass för borgerlig vigsel, och lyckades faktiskt hitta något som blev helt klockrent i ett fantastiskt kungsblått kraftigt sidentyg. Sjukt bra skärning från Hugs Boss Orange! Ska bli så kul att se henne iklädd hela outfiten.

Själv fyndade jag till barnen, så klart, men hoppas kunna göra ett fynd även till mig själv. Självklart en helt opraktisk tunn klänning (när blir det väder att använda en sån?!?) från Pepe Jeans, med röda blommor på. Blev pigg bara av att se den på galgen. Appropå färger så är ju det mitt ständiga nyårslöft att sluta köpa svart och grått, och det är ju verkligen så att man blir glad av färg! Jag är ingen Gant-människa men det var rena lyckopillret att gå in i deras butik på NK och svepas in en färgsprakande palett.

Mer färg 2011!

Mönstrad klänning Pepe Jeans

Mönstrad klänning Pepe Jeans